„Menjetek be a szoros kapun!” - FiFA kirándulás Kőkapun

• augusztus 31, 2018

A nyár utolsó napján, 2018. augusztus 31-én egy 24 fiatal felnőttből és 3 kisgyermekből álló lelkes csapat vágott neki a zempléni hegyeknek, hogy egy rövid hétvégét együtt töltsenek a festői szépségű Kishután.

FiFA kirándulás Kishután

Az együttlét szalonnasütéssel kezdődött, amely után ismerkedős kört és - a tábortűz körül maradva - esti áhítatot tartottunk. A bibliaköri sorozat zárásaként ezen a hétvégén Jézus Hegyi Beszédének végéről szólt hozzánk Isten Igéje. A tűz pattogása mellett szegeződött nekünk a felszólítás: „Menjetek be a szoros kapun!” Ezt elmélyítendő, éjszakai sétára indultunk, amelynek Nagyhutáig tartó szakaszát némán, beszélgetés nélkül tettük meg. Az elcsendesedés után kellemes fáradtsággal tértünk vissza a szállásra.

Szombaton a hajnali sportolás, a reggeli és reggeli áhítat megtartása után Kőkapura vezető gyalogtúrára indult a csapat. Itt megpihentünk a gyönyörű tó mellett, felfrissültünk a hegyi pataknál, megnéztük a helység látnivalóit. Kora délután erdei kisvasúttal vezetett az utunk Pálházára, ahol egy étteremben ebédelhettünk.

A kőkapui kirándulás után ismét Kishután tarthattunk egy különleges alkalmat. Egy imaséta állomásait járhatták végig a résztvevők egyesével, kettes vagy hármas csoportokban. A Hegyi Beszéd egy-egy részletét olvasva mondtunk imádságokat. Egy óráig tartott ez a záró program, de az elmélyült csendben ez az óra nagyon hamar eltelt.

FiFA kirándulás Kishután

Istennek hálás szívvel gondolunk vissza erre a tartalmas másfél napra, és hisszük, hogy a Tőle kapott üzenetekből táplálkozhatunk az őszi időszak során is, amikor minden hónap 2. és 4. szerdáján 17 órakor összegyülekezünk a Gyülekezeti Ház 4. számú termében.

A Fiatal Felnőttek Alkalma (rövidítve FiFA) egy, a Nyíregyháza-Városi Református Egyházközségben havonta kétszer megtartott bibliaóra, amelyre elsősorban a 25 és 40 év közötti korosztály tagjait hívjuk és várjuk! További információkat ide kattintva találsz!

A teljes album megtekinthető ide kattintva: